Penticton - Reisverslag uit Penticton, Canada van Marcel Heijmans - WaarBenJij.nu Penticton - Reisverslag uit Penticton, Canada van Marcel Heijmans - WaarBenJij.nu

Penticton

Door: Marcel

Blijf op de hoogte en volg Marcel

09 Augustus 2015 | Canada, Penticton

Vandaag eerst onze wagen opgehaald bij de AirPort . Een SUV Buick daarna een dikke 4 uur gereden naar Penticton. We hadden al zon gehad bewolkt weer en een beetje regen in Vancouver maar nu werd het in eens 33 graden daar. Blijkt een plaats aan groot meer te zijn, het okanagan meer, gelegen tussen bergen in een dal en dicht tegen woestij gebied aan dar nog vanuit Amerika dichtbij ligt. Soort van badplaats met een kermis etc. Oude boot met groot waterrad aan achterzijde is een attractie maar om bij de rockie mountains te komen hadden we deze overgangs etappe nodig. Heel erg goed gegeten lekker aan het water savonds laat nog buiten, zojuist dus. Ik ben erg moe merk ik omdat we afgelopen nacht niet zo goed hebben geslapen. Hier is het bed alles dik in orde. Hotel ligt direct aan het water.
Onderweg veel ver gezichten gezien. Wat is het Groen en uitgestrekt hier in britisch Colombia., Canada.