Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Marcel Heijmans - WaarBenJij.nu Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Marcel Heijmans - WaarBenJij.nu

Vancouver

Door: Marcel

Blijf op de hoogte en volg Marcel

08 Augustus 2015 | Canada, Vancouver

Gisteravond en vandaag door Vancouver gewandeld.
Een heel mooie stad, met veel nationaliteiten, een echt Chinatown en omringd door water. Savonds langs het water gelopen en de ondergaande zon in het water en tegen de hoge gebouwen en bruggen zien was een mooi plaatje. Maar we waren erg moe en hadden bijn 21 uur gereisd van deur tot deur. Vandaar dat we eerst 2 uur Zijn gaan slapen ( lokale tijd van 17-19 uur). We zijn trouwens midden over Groenland en zo noordelijke canada ingevlogen ivm windomstandigheden op de oceaan, wel apart.
Vandaag door Stanley park, het grootste stads park van Canada gelopen erg mooi aan het water gelegen. Met de hop on hop off bus Vancouver verkend. Goed adresje om te ontbijten gevonden, Delanys, die moeten we onthouden. Oa robson street, de winkelstraat, granville Island, Gastown met leuke eet tentjes en mooie buurt en natuurlijk de beroemde steam clock on waterstreet beken. Morgen de wagen ophalen bij het vliegveld en dan naar het binnenland, Penticton.

• 09 Augustus 2015 - 06:52

Jeroen:

Leuk verslag en prima foto's! Kan me voorstellen dat jullie moe zijn geweest, is inderdaad een lange dag die eerste dag.

Jeroen

• 09 Augustus 2015 - 13:12

Sjra En Jose:

Fijn te horen dat de reis goed is verlopen, en nu maar gaan genieten.
    mooie foto,s vooral die met die lachbekken vooral die middelste ha ha ha.

• 11 Augustus 2015 - 20:29

Yvonne:

Hihih Sylf ruige foto!
    Pfff wat een trip...., maar nu lekker genieten!

Groetjes Yvonne